2014年1月24日星期五

香港節 (完) : 豉汁排骨煲仔飯

第一次整煲仔飯,大成功!好好味呀!


食譜是出自鬼嫁,不過因為佢食譜用的LC煲係18cm, 而我的是22cm,所以時間方便自行調整。

排骨我前一日用李錦記蒜蓉豆沙醬醃。

我的份量是三杯米(今次用咗日本米),先加三杯水浸三十分鐘。
中火煮至滾,然後用筷子攪勻,放上臘腸。
再煮到煲邊有煙便轉細火。五至十分鐘後加排骨,加蓋,將火稍為加大30秒,令煲肉熱力增加,轉小火煮15分鐘收乾飯的水份。最後熄火,焗大約十分鐘。想有飯焦,食前再開火煮幾分鐘, 原煲上檯。




有豉汁的飯,不用加豉油已經好好味。


7 則留言:

  1. D飯睇落去超吸引......我一定可以清哂佢...
    下次可以整下冬菇雞飯喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好味㗎!不過我都分咗幾餐食。

      刪除
  2. 煲仔飯真係好易做,我一唔想諗食咩餸就煮煲仔飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有啲上引,今日lunch又整過!

      刪除
  3. 你也有用LC煲架?我正想買......26吋左右的

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢隻係我第一隻LC,所以其實我都唔太熟。
      26cm hkd 2000又好似ok喎,我見有D blogger係LC 迷,會趁開倉入貨。

      刪除