2014年1月20日星期一

薯片Sushi roll


係街食壽司好多時都會order炸蝦卷,軟殼蟹卷,Tiger roll, 香口得來又有多重口感。不過屋企自家製壽司,唔係次次想炸嘢,咁我呢個薯片壽司卷就可以滿足以上嘅口感。


今次仲有車輋幫手起魚骨!



佢係第一次幫手但係又唔想掂舊魚!見佢個樣咁認真,忍唔住影低咗。

車輋都有薯片sushi roll, 裏面白色係軟芝士。

8 則留言:

  1. 薯片roll? 你用左咩味既薯片呀~? 有創意喎~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用咗原味波浪薯片,因為屋企食淨呢隻。

      刪除
  2. 同埋呢, 我想請教一下你果欄"最近留言/ 回應"係點整出黎架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係喺人哋blog度學,呢個係其中一個有詳細說明,你睇下:http://mrsbenz.blogspot.it/2013/11/blog-post_8987.html?m=1

      刪除
    2. 我個blog 10年都唔會有留言...所以你見我寫了9年都無整過呢個留言提醒....嘩哈哈哈哈哈!

      刪除
    3. 其實我呢到都冇乜人留言,哈哈,所以就算冇提醒都應該唔會miss。

      刪除